Jeg gør det ikke tit

Jeg har faktisk ikke gjort det før. Anmeldt take away. Der er flere grunde; det smager ens det hele, vi benytter os nærmest aldrig af muligheden for take out, og det passer ikke særlig godt med hvad jeg ellers skriver om på bloggen. MEN
Her til aften er jeg blevet udsat for den lækreste burger jeg har fået i Danmark. Der er åbnet et nyt sted her ude på Amager. Nærmere bestemt Cafe Matt Daniel's på Kastrupvej. De har både klassisk cafemad og thai. Vi var til det klassiske idag, og valgte to forskellige burgere. Jeg fik en Matt Daniel's burger med pestomayo og manden min valgte en Vildsvineburger. Begge burgere blev serveret i lækker hjemmebagt bolle som var lige som en god burgerbolle skulle være, blød og lækker. Min med spinat i og min mands var fuldkorn. Bøffen var lækker saftig, og grønsagerne friske. De syltede agurker var hjemmelavede det samme var den sprøde cole slaw. Ved siden af fik vi super sprøde kartoffelbåde med en god mayodyp til.
Hvis i befinder jer i nærheden af Kastrupvej på Amager eller gider køre turen giver jeg min varmeste anbefaling! Det er både muligt at spise i de hyggelige lokaler eller tage maden med hjem. Cafeen ligger så man kan parkere barnevognen lige uden for vinduet så oplagt for mødregrupper eller andre med den slags kørertøjer. Til sommer er der også servering uden for.

Kommentarer

  1. Uhm, det lyder og ser godt ud. Desværre er der lidt langt til Amager. Rigtig god weekend til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover dig, for denne burger er det bare en lille omvej ;) Dejlig weekend til dig også!

      Slet
  2. Hjarmen, perfekt! Det er da overhovedet ikke langt ude. Det er da mega-centralt :-D

    Anmeld endelig videre - jeg er hele tiden på udkik efter steder, som er gode til at hakke og kokkere herude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal bare afsted Tina, der var så hyggeligt og virkelig god mad, det de andre gæster spiste mens vi ventede på vores så også rigtig rigtig godt ud!!

      Slet
  3. Mmmmm det ser lækkert ud, Forresten mega flot header, hvilket program har du lavet den i?
    Mvh helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var SÅ god! Tak for ros, jeg har såmænd bare lavet den i Picasa, en collage med to billeder :)

      Slet
  4. Lækkert tip og jeg ved præcis hvor den ligger. Der lå en hyggelig cafe for et par år tilbage, hvor man kunne købe en nutellamad og sidde i slidte møbler. Det var skønt! Får ikke kommenteret så meget for tiden, da det driller mig via bloglovin... men jeg er her altså endnu og læser dine indlæg og følger med. PS. FLOT nyt layout på bloggen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den ligger lige netop der :) Det var faktisk Ole fra Kaj og Andrea der havde cafeen dengang. Jeg kan varmt anbefale stedet som take out sted, vi har ikke prøvet at sidde der endnu, men maden er GOD! Vi faldt i igen igår da overskuddet er lidt flosset så der stod den på Thai fra samme sted og det var også virkelig lækkert! Hi hi, ja jeg skifter jo layout som andre går i bad, men nu synes jeg faktisk at jeg har ramt noget jeg er tilfreds med :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg