Hvis du har overvejet bare den mindste smule...

når jeg har nævnt butikken et utal af gange. Så er det nu og de næste 14 dage at du skal tage et smut forbi Smukt brugt. Laura rydder ud, sortere og skaber plads til udvikling, spændende ideer, kreative tanker og nye påfund. Hele butikken er spækket med lækkerheder og lige nu er der 50% på meget af det. Så spænd skoene, tag en tur ud af Amagerbrogade, nyd solen, måske en kop kaffe på vejen og stop ved Smukt brugt, Amagerbrogade 201.
Der er også åbent i morgen og på søndag. Jeg siger det bare.


Kommentarer

  1. Kender du åbnings tiderne? Ses vi i morgen? Der er jeg i butikken for første gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved faktisk ikke lige åbningstiderne for weekend, prøv at hør inde på Fb siden, Laura er rigtig god til at svare. Jeg prøver om jeg kan nå forbi idag, men vi har lovet ungerne en tur på den blå planet så ved ikke om tiden løber fra mig :)

      Slet
  2. Svar
    1. Den er skøn og min helt store barsels last ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg