Hva sku det være?

Så er min lille biks åben igen og jeg vil gerne invitere jer inden for. Jeg vil gøre mit bedste for at besvare alle bestillinger så hurtigt som det kan lade sig gøre med en lille gut på 2 mdr.
Lige nu er der fri leg i farvespillet, men jeg er igang med at oprette en "rigtig" webshop og når den er klar bliver det mere faste farver der kan bestilles til de viste priser og så kommer særlige farveønsker til at koste 100 kr mere. Så kom ind i min butik.


ÅBEN ÅBEN ÅBEN ÅBEN ÅBEN ÅBEN
ÅBEN ÅBEN ÅBEN ÅBEN ÅBEN
ÅBEN ÅBEN ÅBEN ÅBEN
ÅBEN ÅBEN ÅBEN
ÅBEN ÅBEN
ÅBEN

Kommentarer

  1. Ja tak, noget med kobber/sort til mig :-))

    SvarSlet
  2. Hvor herligt!!....jeg er helt overvældet af alle de forskellige farver og mønstre - må overveje i ro og mag....vender tilbage :-) :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt du er igang igen, og tillykke med lillebror :-)

    Jeg vil gerne bestille en bille i kobber str. A4 og en flue med kobber krop og neon koral vinger str. A3.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg