Det er bare lige mig!

Jeg har de første to gange været verdens dårligste til at gå på barsel! Efter kort tid fik jeg kriller i rumpetten og uro i hjernen af at gå og sige agryyy hele tiden. Denne gang virker det til at barsel bare lige er mig! Der er god balance mellem råhygge, praktiske gøremål, familieaktiviteter og kreativitet. Jeg føler mig ret godt tilpas og har ingen trang til at tiden skal gå hurtigt. Tvært imod, det er en ret spændende tid lige nu og jeg gad godt suge ALT til mig. Både mht lillemandens udvikling og mht hvad der sker med mine tryk.
Lige dele råhygge, familiehygge, praktiske gøremål og kreativitet.
 Og så er jeg igang med at trykke et lille lager til Workshop cph så der er noget når jeg har plads fra 1. maj.

Kommentarer

  1. Hvor er det dejligt at du nyder det!!! Må indrømme at jeg lidt føler min barsel bare forsvinder hernede. Havde glædet mig til en masse venindehygge og sådan. Selvom det også er rart at have kvalitid med familien. Men så er det jo godt at der forhåbentlig kommer flere, og hvis de bare bliver bedre og bedre!! :)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt forstå du føler at du er puttet langt væk lige nu! Hvor længe er det egentlig i har været afsted? I nå tilbage til lidt af den danske sommer ikk? hi hi, mange spørgsmål.. Men ja, det bliver bedre og bedre jo flere børn man får, eller også er det fordi at der netop er balance mellem råhygge, afslapning og praktiske gøremål når familien vokser fra 3 og op, og jeg derfor ikke føler mig lukket væk og kedelig :)

      Slet
  2. Hvor er han fin, ham mindste-manden. Han ligner godt nok de andre og er alligevel helt sig selv!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg