Den 22. april

Så er al planlægning, logistik, amning og bleskift ved at gå op i en højere enhed og jeg har nu besluttet at tage imod bestillinger igen fra mandag den 22. april. Der kommer dog en lille ændring da de flerfarvede tryk stiger i pris. A3 kommer til at koste 350 kr og A4 250 kr. De enkeltfarvede tryk kan stadig bestilles i alle regnbuens farver og koster 200 kr for A3 og 150 kr for A4. Porto forbliver 40 kr. Som altid afgives bestilling på kontaktmyminmy(snabela)gmail.com
Jeg glæder mig vildt til at trykke til jer igen.


Kommentarer

  1. Hvor herligt, det var da dagens bedste melding! :-)Jeg syntes bestemt at priserne er rimelige.
    Glæder mig vildt til at se de forskellige motiver - går ud fra at de kommer i shoppen?
    Dejlig dag :-)

    SvarSlet
  2. Du er simpelthen for sej og overskudsagtig:-) Kan man komme med ønsker til farvekombinationer? Vil så gerne have et tryk i kobber og sådan en lækker mintpastel farve:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise, jeg laver nogen faste udgaver, men vi kan helt sikkert godt finde ud af noget :)

      Slet
  3. Uuhh - så ved jeg da lige præcis hvad der skal på ønskesedlen til maj :)

    SvarSlet
  4. Yeayyyy - det har jeg ventet længe på :-)
    Er det de motiver, der ligger som sort tryk i shoppen nu, man kan bestille, eller kommer der flere? Er vildt spændt på, hvad der kan lade sig gøre - begrænsningens kunst bliver svær :-)
    Mvh. Trine

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg