Bytte bytte købmand

Jeg har lavet en byttehandel med Pernille fra Pescnos frirum og Smuksak. Min levering har været længe undervejs grundet den lille detalje at jeg lige skulle føde mini. Han er nu ude, vokser med lynets hast og sover næsten som man kunne ønske sig, derfor har jeg fået tid til at få det meste af min del af aftalen på plads. Pernille har ønsket sig kobber, sort og neonkoral, jeg mangler kun at trykke en funky græshoppe, så er de klar. Jeg skal aflevere mine tryk til Pernille på lørdag, det bliver sjovt at se en anden blogger i levende live. Og så glæder jeg mig til at få det jeg har byttet mig til! Jeg skal nok vise frem!



Jeg er virkelig glad for at min mor overbeviste mig om at nuppe den kobberfarvede binder med sidst jeg var i spektrum textil og handle. Den er så fin sammen med alle mine andre farver, og så er den lækker underspillet glimmeragtig i forhold til sine venner guld og sølv.


Kommentarer

  1. Svar
    1. Tak skal du have! Det er ikke en helt dårlig kombi hun har fundet på hende Pernille :)

      Slet
  2. Så flot altså!!! Fedt med byttehandel:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er nemlig rigtig fedt med byttehandel. Jeg blir gang på gang overrasket og glad over den gavmildhed og kreativitet der findes i blogland og hvor er det skønt at kunne give det man kan og modtage det man mangler!

      Slet
  3. De er skønne - jeg er lidt spændt på at se den anden ende af byttehandlen

    SvarSlet
  4. De er skønne de tryk!! Glæder mig til at se din del af byttehandlen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Karen Elisabeth og Differentia; Jeg glæder mig også helt vildt til at se det live :)

      Slet
  5. Som altid laver du super fine ting, skøn farvekombi. Jeg glæder mig også til at se, hvad du bytter dig til :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina! Ja det er rigtig lækre farver, jeg er glad for at Pernille fik mig til at bruge kobber sammen med andet end de åbenlyse kombinationer :)

      Slet
  6. Super flotte - og virkelig lækre med kobber!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker! Det er faktisk din collage de skal passe til :)

      Slet
  7. Uha det er da lige mig. Sælger du af dem. Eller er du måske med på en byttehandel mere. Måske en barnevognspude til mini.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at bytte med dig! Evt til en pude som denne http://lise-tj.blogspot.dk/2012/09/grafiske-puder-done.html
      Skriv en mail til mig hvis du er interesseret så finder vi ud af hvor mange tryk du skal have for sådan en fætter :)

      Slet
    2. Camilla jeg har sendt dig en mail, men har fået et autosvar retur.

      Slet
  8. Åårh Camilla hvor er de bare mega flotte!! :D glæder mig til at se dem, og dig, på lørdag :) du møder jo hele tre bloggere, da Tina og Heidi med bloggen OhDeer jo også er til workshoppen. Vi ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du kan lide dem :) Orv ja i er jo tre afsted, det havde jeg glemt, det bliver sjovt at få sat et levende ansigt på jer alle tre.

      Slet
  9. super god ide med at bytte!! Og jeg er bare vild med dem med kobber, det giver altså et ret fedt udtryk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er fantastisk den kobber! Jeg fornemmer også at jeg har købt for lidt af den, men det kan der jo rådes bod på ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg