Weekend it is

Vi tager på en lille weekendtur, farmand skal på kursus så jeg pakker hele banden og tager nord på. Hjem til Moar, det er ikke så ringe endda!
Jeg har i den forgangne uge taget de første skridt tilbage i trykkeriet. Jeg har sendt min søde mand ud for at hente papir til mig, så nu er det på plads. Nu skal jeg bare lige ha' overskud, amning, bleskift og familie til at gå op i en højere enhed så produktionen kan komme igang igen. Jeg har mange fine farver inde i mit hoved som glæder sig til at komme ned på papir.
I mellemtiden er der jo mulighed for at vinde et af mine guldsmedetryk, jeg trækker lod den 23. marts. For at deltage følg dette link.

Kommentarer

  1. Jeg glæder mig til at se, hvilke fine ting... du får på papiret ;-D

    Kan du have en super weekend

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er du bare sej! Glæder mig til at se hvad du finder på :)

    KH og god tur

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg