Om lidt blir...

Der tryk på! Jeg har idag været ude hos Kirsten og Spektrum Textil for at fylde mit lager op af bindere og pigmenter. Jeg har købt nye farver som jeg glæder mig til at lege med!
Påskeferien skal bruges på, ud over at vælte mig i påskeæg, at udforske de nye muligheder OG en tur på Carlsberg ud til skønne Anne Nowak og lave nye rammer med nye motiver!
Jeg regner med så småt at åbne for bestillinger efter påskeferien, mere om det senere. I mellemtiden kan i lige nå at deltage i min give away om et af mine nye tryk. Jeg trækker lod om ca 24 timer!

Jeg skriver fra min telefon så indlægget er støvsuget for links håber jeg kan rette op på det når internetforbindelsen igen er oprettet på min adresse!





Kommentarer

  1. Spændende farver - Jeg glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også! Nu har jeg alle farver så nu kan der blandes løs! Det er fedt!

      Slet
  2. Uh! Det ser lovende ud... ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan slet ikke vente med at komme igang! :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg