Måske, måske ikke

Der sker noget spændende i øjeblikket! Og måske sker der slet ikke noget. Jeg er lige nu i den fase hvor det kan gå alle veje! Men for at være forberedt har det været nødvendigt at tage lidt billeder af mine tryk med et rigtigt kamera og ikke bare min sølle telefon. Det kedelige grå lys idag har været fint, det havde jeg faktisk ikke troet jeg skulle sige nogen sinde, men en dag uden skygger passer godt når der skal tages billeder. Nu er jeg færdig for denne gang så sol, sol kom igen!!
Der skal lige lidt småjusteringer til, men her er lidt af det der kom i "kassen". Det er godt nok svært at tage billeder af guld!











Kommentarer

  1. Svar
    1. Meget spændende måske'er!!

      Slet
  2. Det syntes jeg da lykkedes ret fint :-) Du kunne måske også have scannet dem?!
    Håber at det HELE lykkes for dig :-) For det lyder til at være noget ret spændende ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har selv tænkt på at scanne dem, og nu du også nævner det tror jeg at jeg vil give det et forsøg!

      Slet
  3. Flååååt!!!:-) Og SÅ spændende med det der måske skal ske:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaark!! Ja det er død spændende og slet ikke til at holde ud at skulle holde hemmeligt ;)

      Slet
  4. uh det lyder spændende!! Det er jo ingen hemmelighed at jeg er fan, så sig til hvis du skal bruge en god anbefaling, haha :-)

    SvarSlet
  5. pst, hvis du skal scanne, så ligger der en flink, lille trykker på amagerbrogade, som jeg tidligere har brugt. Meget fair priser og god betjening :-)

    og meget spææææændende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Drøn spændende!! Er det Birger du snakker om, for enden af Øresundsvej? Lige over for den nye Tigerbutik?

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg