Farvel til det ene og goddag til det næste

Som mange sikkert har bemærket rundt om i blogland så lukker Google Reader 1. juli. Det betyder at jeg som blogger skal finde en anden mulighed for at følge mit lille univers. Jeg har længe været tilknyttet Bloglovin men har ikke gjort noget for at sætte mig ind i det.
Det har jeg gjort nu og har valgt at det er den nye måde at følge min blog på frem over.
Det er faktisk rigtig smart og er du ejer af en smartphone eller tablet har de også udviklet en app så du også kan følge med på farten.
Som noget nyt har Bloglovin gjort det muligt at hente alle de blogs du følger gennem Google Reader. Det smart!

Kommentarer

  1. Googlereader har aldrig rigtig fungeret for mig, så jeg har allerede fulgt dig via bloglovin læææænge, helt uden at få lov ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh hvor hyggeligt! Elsker når folk er lidt rebelske ;)

      Slet
  2. Har ikke prøvet det der med bloglovin endnu, men ved du hvordan man får overført de blogs man følger på google reader overpå bloglovin?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gik ind i settings og der kunne jeg hente alle mine blogs fra Google reader. :)

      Slet
  3. Jeg springer på Bloglovin, men jeg fatter minus.. Jeg ved ikke engang om jeg bruger googlereader #rødme #bloganalfabet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Jeg fatter heller intet, men gør det og xxx'er for at det virker :) Dejligt du trods alt følger med der over!

      Slet
  4. Nu lykkedes det mig ret faktisk at følge din blog. Jubi

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg