Smukt brugt valentine

Jeg gør alt hvad jeg kan for at sætte fødslen igang, jeg ved godt at det ikke sker før det er tid, men satser på at være undtagelsen der bekræfter reglen. Så idag begav jeg mig ud på en god gåtur til et af mine yndlings spots på Amager. Smukt brugt. Laura har gang i en valentines give away, 5 fine hjerteæsker fyldt med slik. Jeg har nuppet et af dem, men da jeg var forbi for anden gang her for en time siden havde hun stadig nogen tilbage og der er små slikposer til de uheldige der kommer for sent. Så tag ned forbi Laura og Smukt brugt, og sig at i har læst om hjertelækkerhederne. Ud over det flotte store propfyldte hjerte fik jeg også fingre i 4 andre lækkerier, men de skal have deres eget indlæg så det kommer senere.





Glæder mig til at åbne det sammen med dem jeg elsker og holder af!

Kommentarer

  1. Jeg følger Laura og hendes butik på IG og higer mere og mere efter en Københavnertur og et smut forbi butikken :)

    Glæder mig til at se hvad du har fundet derinde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå! Det er også et rigtig godt bekendtskab! Og Laura har virkelig næse for de fine små ting man ikke lige vidste man stod og manglede :)

      Slet
  2. Elsker også den butik :-) Og hvor herligt med sådan en lille valentins treat ;-) Er spændt på hvad du fik hapset i butikken.. Bare det var mig der var på barsel nu... den sidste måned må gerne gå hurtigt! Gode tanker herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt forstå du glæder dig til barsel! Det er jo også det perfekte tidspunkt på året du går fra! Lige til foråret :)

      Slet
  3. Nåååå, det var det den hed :-) jeg stod engang i sommers og trykkede næsen flad mod ruden hvor butikken havde lukket, og så glemte jeg alt om den igen.....indtil nu, og jeg har endda lige været på Amager....Nå men den kommer på listen til næste gang - tak for tippet ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan like den på FB, der viser Laura en masse af de fund hun gør, og det er muligt at reservere over nettet :)

      Slet
  4. Åhr det ligner lige en butik for mig!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg