Så er der styr på det.

Jeg har en dejlig plads ved spisebordet. God udsigt til stuerne, bløde puder i slagbænken og den bærbare lige inden for rækkevidde. Det gør så at jeg roder vildt meget omkring min plads med blade, klistermærker, bestillinger, noter, skitser, you name it. Og hver gang bordet skal tørres af bliver jeg død irriteret over mit rod. Det er der sat en stopper for nu! Det er ikke længere rod, det er lækker organisering. Jeg smuttede ind forbi HAY idag og gav mig selv deres smukke brevbakke i sort træ. Den er spot on og passer lige til mine behov.



Kommentarer

  1. Orv, den kunne da godt lige komme på ønskesedlen her!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er på tilbud inde i butikken på strøget lige nu til halv pris.

      Slet
  2. Super fin! Dejligt at få rodet samlet på ét sted -så ved man også hvor man skal finde det ;0)
    Ih, får helt lyst til at se mere af dit hjem.. det ser spændende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt med legitim rod! Jeg vil meget gerne vise mit hjem frem når alle rum er færdige, vi mangler lige to halve rum inden alt er på plads.

      Slet
  3. Jonas har lige pointeret i dag, hvor stort et rodehoved (han mener) jeg er. Det har selvfølgelig intet på sig, men det kunne da være jeg kunne overbevise ham om at købe sådan en til mig, når jeg jo er sådan et rodehoved :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ikke andet for, ellers må han lade være med at brokke sig ;)

      Slet
  4. Hvor er din gule dør altså fantastisk!!! Jeg blir nødt til at male noget gult her hos mig også :-)

    SvarSlet
  5. He he, helt sikkert, aldrig mere rod ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, ALDRIG mere rod, den her brevordner er svaret på mine rode mareridt! Jeg er sikker på det!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg