Månen tur retur, eller bare en tur ind til Astas

Idag har vi været ude at trille for første gang. Turen gik ind til Nikolaj plads og butik Astas. Jeg var der inde i fredags på en af mine "kom-nu-ud-lillebror-ture". Jeg var helt solgt, stemningen hos Astas er som at træde ind i en gammel engelsk legetøjsbutik med lækre sager fra gulv til loft og ca 3 m2 at bevæge sig rundt på. Jeg forelskede mig i to små kaniner og en raket. Lillebror var så heldig at få penge af Farmor og Farfar da han blev født, så vi tog ind idag og købte de to kaniner til de stolte storesøstre og den flotteste raket til mini. Tak Farmor og Farfar! Fra i morgen fredag og til og med lørdag er der 10 % rabat og fragtfri for dem som ikke bor i Kbh så smut forbi butik Astas enten via dette link eller ind i den fysiske butik! Den er turen værd!


Kommentarer

  1. skønt med en trilletur - og fin fin raket :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var dejligt, og så i dette pragtfulde vejr! Og raketten! Jeg er solgt!!!

      Slet
  2. Tænk at jeg ikke har set den butik før - der må jeg vist ind! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan havde jeg det også da jeg så den i fredags :) Jeg er virkelig gået glip af noget, med hellere sent end aldrig!

      Slet
  3. Man har det dejligt hos Astas i den lille butik:-)

    Skøn blog:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg