Lille sky gik morgentur

Min mand arbejder som pædagog i en vuggestue. De har de næste måneder tema om vejret. Nr 1 samtaleemne i Danmark, de små pus kan jo lige så godt lære det! Jeg har haft lyst til at lave en vejruro til hans stue, og idag fik jeg ham overbevist om at han skulle plante sin mås i stuen sammen med mig og klippe, klistre og laminere det danske vejr.
Der er meget højt til loftet på stuen så uroen har fået en god str så ungerne kan se den fra deres frøperspektiv. I morgen bliver opgaven så at få den fra Amager til Nørrebro på cykel, her fralægger jeg mig et hvert ansvar!

Det gode ved at lillebror ikke er kommet, så kan vuggestativet bruges fornuftigt andre steder.



Kommentarer

  1. Hej. Jeg har lige fundet vejen til din blog og glæder mig til at følge med når du lige har fået luft efter det store dejlige projekt som jo snart står for. Varmt held og lykke ........ vi høres ved :-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk, den skal nok vække glæde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg! Har tænkt på den længe, og er ret glad for at vi nåede det inden mini kommer.

      Slet
  3. Yeyh! Åhr, hvor får jeg lyst til at være lille pige i den børnehave. Bare én dag!

    I morgen vil jeg holde øje med en mand på cykel med fire skyer og solen svævende omkring ham. Måske uroen kan monteres på en hjelm, så den ligesom er kloden. Det tror jeg vil være rigtig pænt og praktisk :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var rigtig hyggelig at lave, tror også den bringer lykke hos de små mennesker. Jeg har givet tippet videre med at montere den på kasketten :)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak Pia, ja det kribler lidt i fingrene efter at lave noget pædagogisk, så er det jo godt at manden er modtagelig :)

      Slet
  5. Den er mægtig fin. Mon ikke det bliver et hit? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blev et stort hit! Har netop fået status sms med billede af den ophængte vejrudsigt :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg