Lad magien flyde!

Bag den gule dør gemmer vores krearum sig!
Selv om vi ikke har fået fat i de rigtige reoler endnu har vi valgt at tage rummet i brug. Og hold nu op hvor er det fedt at kunne klippe, klistre, dimse og dutte og så bare lade det hele ligge når aftensmaden kalder! Fantastisk ikke at skulle rydde op når det er aller sjovest og skønt at jeg ikke skal være hende den sure som afbryder magien! Jeg kan mærke at det er den helt rigtige prioritet til vores familie!
Nøj hvor jeg glæder mig til de rigtige reoler og skuffer kommer på plads! Så gir jeg den helt store rundtur!


Kommentarer

  1. Åh ja, sådan et rum drømmer jeg også om! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været længe undervejs, men det er det hele værd!

      Slet
  2. FEDT at I prioritere sådan et rum Camilla! Har også planer om at et af rumene på 1. sal skal blive til sådan et (som skal laves i løbet af dette år :D )
    Smil herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også dødglad for beslutningen, har dog måtte opgive mit soveværelse for at få plads :)

      Slet
  3. Det ser sørme dejligt ud!! Det er skønt at man ikke skal stoppe og rydde op midt i processen, for det kan nogengange gøre at man aldrig kommer i gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det der sker, trods gode intentioner bliver det bare aldrig det samme når det hele har være ryddet op!

      Slet
  4. Hvor må det være skønt ikke at skulle afbryde en kreativ proces med oprydning! Fantastisk :-)

    Ps: Du har vel ikke en allerede trykt sort påfugl på lager?

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ER fantastisk og det lever helt op til forventningerne! Jeg sender dig lige en mail.

      Slet
    2. Det vil jeg glæde mig til :-)

      Slet
    3. Der var jeg lige kæk nok. Var sikker på at jeg kunne finde din mail i mit arkiv, men der er for mange der hedder Mette :) Så kan jeg få dig til at sende mig en mail?

      Slet
    4. Har sendt dig en mail . Rigtig god weekend :-)

      Slet
  5. Hvor er du heldig!! Jeg har også fået rum, men der er på ingen måde blevet organiseret endnu,,så jeg er ved at blive lidt desperat - kan ikke finde mine ting og er ved at blive indebrændtes af det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vores er også langt fra færdigt og som det skal være, men vi tog og satte en dag af til at gøre det brugbart for vi kan jo ikke gå og vente på reolerne når vi ikke ved hvornår de kommer. (vi skal overtage fra mine forældre når de flytter, de har bare ikke solgt endnu)

      Slet
  6. Fedt, fedt, fedt sådan et rum vil jeg også have! Syntes det er rigtig dejligt at se at det er et familie krearum og ikke kun dit krea rum - sådan et ønsker jeg mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige netop det det er, et familiekrearum, og både far, mor og tøser går amok, og der er lavet kroge så lillebror kan hænge i vuggen mens vi andre udfolder os :)

      Slet
  7. Glæder mig bestemt til at se rummet - det er garanteret fedt!
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også til det står helt færdigt og så kommer den store tur i vores 8 m2 kreahimmel!

      Slet
  8. So great to see I´m not the only one who is hoarding tons of hama beads and masking tape! ;) xo

    SvarSlet
  9. Hvor er det fedt. Fantastisk prioritering - så til hest med de rigtige reoler :-)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Tina, det er så fedt! Og reolerne de kommer når de kommer, bliver dog godt at få plads til at få det hele op, lige nu står der meget i kasser på gulvet, men vi kan bruge rummet og dét bliver brugt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg