Jeg kan mærke det! Lige rundt om hjørnet!

FORÅRET!!! Utroligt hvad en blå himmel og solpletter på gulvet kan gøre for humøret og overskuddet! Lige om lidt er lillebror her (med mindre jeg er en elefant, for så er der et stykke vej endnu) og når han er kommet så kan vi skrive forår 2013! Det er så tæt på at man kan smage det når man er ude og høre det når de første fugle byder morgenen velkommen. Det er skønt og det er tiltrængt!!



Må jeg igen understrege værdien af at have et rum hvor alt kan lade sig gøre!
Det er fantastisk at sidde i slagbænken og høre storemusen snakke med sig selv mens hun boltre sig i pap, skum, glimmer og lim.

Kommentarer

  1. Her er der desværre ikke meget der tyder på forår... Men det ser skønt ud hos dig. :-)

    Og sådan et rum VIL jeg ha - NU! ;-) Heldige jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Alle kan få sådan et rum :) Vi bor i en lille Kbh lejlighed men har droppet soveværelset så vi kunne få plads til et multi-krea-lege-rum. Og selvom vi kun er halvvejs med at få det færdigt så fungere det bedre end jeg havde turde håbe!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg