Hjemmestrikkede cookies v 2.0

Onsdag blev jeg nødt til at bage en omgang cookies mere da de første forsvandt. Hvorhen ved jeg ikke, men pludselig var de væk!? Jeg gik lidt amok i lækkerheder og lavede en Cookie opgradering v 2.0 se opskrift her (opgradering nederst i opskriften).
Idag servere jeg dem i den sidste lille ting jeg bare måtte have med hjem fra Smukt Brugt igår, en hjerteskål. Min mormor havde en magen til og den fik vi serveret rysteribs i om sommeren. Dejlige minder om sol, sommer og ikke mindst  Mormor, alt sammen puttet ned i sådan en lille rød plastik skål.


Kommentarer

  1. Ej, hvor lækkert! Sådan en skål, har jeg også haft da jeg var lille og gad faktisk vide om min mor ikke har den i sine gemmer endnu?
    Emilie ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Blev også meget glad da jeg så den! Og så passer den jo perfekt til en lille kage eller 5 :)

      Slet
  2. Ej, det er næsten tarveligt at vise billeder af så lækre cookies! Dem bliver jeg nødt til at bage :-), tak for idé og opskrift! Rigtig sød skål - og ja, de der plastikting minder også mig om bedsteforældre, sol og sommer - sådanne havde min farmor og farfar også :-

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg