Forårs-jubel-give-away

For at fejre alt det skønne der skal ske i mit liv de kommende måneder vil jeg skyde en forårs-jubel-give-away igang. Om lidt, liiiiige om lidt skal jeg være mor for 3. gang, og liiiige om lidt er det forår, sådan rigtig forår, og liiige om lidt skal min lillebror giftes, og liiiiige om lidt skal jeg være faster for første gang! Hvor heldig har man lov at være?!
Når lillebror er kommet og vi har fået noget der ligner en normal hverdag igen så skal der trykkes på livet løs. Når jeg kommer igang bliver det med nye motiver, og det er et af dem jeg vil udlodde her.

Jeg er stadig meget forelsket i dette tryk og glæder mig til at finde en vinder som vil sætte pris på det.
Jeg har valgt min guldsmed i bordeaux og neonkoral trykt på A3.

For at deltage skal du være/ melde dig som fast læser af min blog og ligge en hilsen til dette indlæg 
(husk at skrive din email hvis du ikke har en blog så jeg kan finde dig igen.)

Der ud over kan du nappe et ekstra lod ved at linke til min give away fra din egen blog.

Så, en gang til for prins Knud; 1 lod for at være fast læser og ligge en kommentar, og 1 lod for at dele på din egen blog = mulighed for 2 lodder. 

Jeg trækker lod lørdag den 23. marts

Kommentarer

  1. Den vil jeg gerne vinde.. Er fast læser.

    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil rigtig gerne være med! 1 lod tak:) den er så smuk!

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig og krydsede fingre!

    SvarSlet
  4. jubiiiiiiii måske jeg vinder ihvert fald er jeg heldig at kende en´som dig og så er alting helt som det skal være 1 lod her . Tillykke med brormand og bryllup ja jeg mærkede foråret da jeg løb idag du har ret i det HELE......see you soon:-)















    SvarSlet
  5. Smukt print, det måtte gerne flytte ind i min stue:-)
    Vh Tina (tibani@66@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. 1 enkelt lod til mig :)
    m_hoej202(at)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle stå: m_hoej20(at)yahoo.dk

      Slet
  7. Meget fint tryk! Og spændende med alt det nye der skal ske i dit liv :-) 2 lodder tak! Jeg tipper om din give away på min blog med det samme :) /Maria

    SvarSlet
  8. Jeg kan også mærke foråret komme snigende. Sikke en dejlig blå himmel i dag:-) Jeg er allerede fast læser, og jeg lægger lige et link til din giveaway på bloggen med det samme.

    Mvh Anne-Mette - femthe.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Det er godt nok en god farvekombination:) Jeg gav en af mine veninder et af dine smukke tryk i julegave, og jeg er simpelthen SÅ ærgerlig over at jeg ikke købte et til mig selv:/ Så jeg vil byde den smukke guldsmed hjertlige velkommen hvis jeg skulle blive den heldige:)
    Rikke - Rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  10. Kæmpe kæmpe stort tillykke med alle de skønne nyheder der skal ske for dig og din familie her i foråret:-) Det jo altid dejligt, at høre om sådanne skønne begivenheder.
    Jeg hapser helt sikkert 2 lodder.

    Mvh helena helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Den er bare flot. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  12. Årh, ja - ta' mig, ta' mig!! Det er simpelthen så smukt, det tryk!! Stort tillykke med alt det dejlige :-)

    Kh
    Trine

    SvarSlet
  13. Åååh så er det nu jeg ville ønske, jeg havde min egen blog, så jeg havde to lodder. Men jeg er en lykkelig fast læser af din dejlige inspirerende blog = 1 STORT lod.
    Hurra for forår og lillebrors ankomst.
    Louiseengvang@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Så flot!
    Den vil jeg gerne vinde, deltager med 1 lod :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  15. Iiihhhh den er så smuk! Jeg er helt klart med på 2. Kh Maria

    SvarSlet
  16. Sikke en masse dejligt du har i vente. Åh hvor vil jeg gerne have den herhjem og hænge! 2 lodder tak

    SvarSlet
  17. Rigtig spændende motiv og dejlige farver - jeg er med på 1 lod (og stort tillykke med det hele).

    SvarSlet
  18. Uh la la! Hvir er den bare lækker! Den vil passe godt sammen med de andre billeder vi har. 1 lod tak ;)

    SvarSlet
  19. Den vil passe godt til de neon-orange stjerner fra din hånd, deltager med 1 lod.
    christina_nordlys@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg deltager MEGET gerne med 1 lod :)

    SvarSlet
  21. Jeg hapser et lod og håber på at sværmeren skal hænge ved siden af min Guld-fugl.

    SvarSlet
  22. Det lyder som et fantastisk forår værd at fejre! Jeg snupper et enkelt lod - elsker farvekombinationen!

    SvarSlet
  23. Fantastisk give away! Jeg deltager med et lod.... Mvh. Anne - kreamonsteret.blogspot.com

    SvarSlet
  24. 1 lod for at være fast læser :-) www.dippedutte.wordpress.com

    SvarSlet
  25. Uhh er også ret forelsket i det tryk! Deltager med 1 lod :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Tænk hvis jeg skulle være så heldig...Jeg deltager med 1 lod :0)
    Held og lykke med alt det dejlige :0)

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hurra for forårsjubel og alle de dejlige ting du har i vente.
    Et ekstra hurra til mig, hvis jeg er den heldige :)
    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  28. Jeg MÅ bare prøve lykken igen, måske er jeg heldig at få fingre i et af dinne skønne tryk denne gang :0)

    SvarSlet
  29. Jeg kan ikke få nok af dine fine tryk, så jeg krydser alt og deltager med et lod!

    SvarSlet
  30. Super fin blog og give away... Dejligt sammentræf at det lige skulle passe sammen :-) mariebille@gmail.com

    SvarSlet
  31. Uhh det er så fint det tryk :)
    Må godt komme hjem hos mig :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  32. Du laver så lækre tryk... Jeg mangler noget nyt til en væg herhjemme, så dit tryk vil bringe meget glæde hos os.

    1. lod til mig

    Kh. Louise@heldmann.dk

    SvarSlet
  33. Jeg tager med kyshånd imod alt hvad der kan give forårsfornemmelse, for oh my god hvor jeg trænger til forår. Din skønne guldsmed vil jeg kunne nyde uanset årstid, så jeg smider 2 lodder i puljen. Og nu vil jeg skynde mig at nyde, at jeg INGEN sne kan se, uanset hvor jeg kigger ud - inden det kommer igen :-(

    SvarSlet
  34. Jeg er helt vild med dine nye dobbelttryk, så jeg skal da helt klart deltage.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  35. 1 lod til mig tak. Og hvor har I dog meget at glæde jer til i familien :)

    SvarSlet
  36. Kære prins knud:
    jeg vil gerne være med på 1 lod, - 1 lod for kommentar og fast læser (hihi)
    Pøj pøj med den nært forestående fødsel!!!
    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  37. 1 lod til mig. Åhh, som jeg ønsker, ønsker, ønsker mig det smukke tryk. Har ønsket mig sådan et i lang tid! Held & lykke med den kommende familieforøgelse. Er selv lige blevet mor for første gang. Ohh, what a feeling <3 Hvis jeg vinder skal det hænge et centralt sted i stuen, så hele min lille familie kan nyde motivet, og dets skønne farver!

    mette-b-madsen@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Tilmeldt som fast læser, så jeg deltager med 1 lod :)

    Mvh. Sisse // sissehelena@gmail.com

    SvarSlet
  39. Så fin! Jeg er med med et lod ;)

    SvarSlet
  40. 2 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  41. Først og fremmest tillykke med, at du skal være mor til tre børn, det er da fantastisk! Jeg vil super gerne deltage med 2 lodder, glæder mig til at følge din blog. KH. Lene

    SvarSlet
  42. Smukt:-) Jeg deltager med et lod. Kh K

    SvarSlet
  43. Så fin give away!! Smider et lid i puljen :)
    Julie

    SvarSlet
  44. Deltager meget gerne. Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  45. Ej jeg ville sætte SÅ meget pris på det
    Har både lige trykket på "Følg" og delt et link til din blog :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Deltager med et lod :) kunne være dejligt at have dit farverige tryk at kigge på, i den her mørke tid..

    SvarSlet
  47. 2 lodder til mig!!! Deler, følger og håber ; )

    SvarSlet
  48. Følger på Google friend...og ville elske at pryde min væg med dit smukke tryk.
    Peekaboo.dk@gmail.com

    SvarSlet
  49. Jeg er med på 1 lod. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  50. 2 lodder til mig, håber at jeg må smide et link op af trykket også. :-) Det er et lækkert tryk! Gad godt at have det på mit nye værelse.
    www.juliemorville.dk
    mail juliemorville@gmail.com

    SvarSlet
  51. Først: Hold da op der sker mange dejlige ting i dit liv ;-D
    Næste: Det var dog et super sejt tryk... jeg er solgt.

    Jeg er fast læser og venter i spænding. Bare det bliver mIg ;-d

    SvarSlet
  52. Den kunne jeg også godt tænke mig :-) Er med på et lod :-)
    Held og lykke med alt det som sker liiiiiige om lidt :-)

    SvarSlet
  53. Uha.. Det ville passe helt perfekt ind til stuen.

    Jeg er desvärre ikke selv indehaver af en blog, saa det maa blive til et enkelt lod.

    Luckydodos@gmail.com

    SvarSlet
  54. den der farvekombi er bare sindsyg lækker. Er klart med på et kæmpe lod
    Hilsen helle

    SvarSlet
  55. Uhh den vil jeg gerne vinde:)
    Kh Sofie (sofiegn@sol.dk)

    SvarSlet
  56. Uh det er så fint det du laver :-) Har stadig ingen blog, så bare et enkelt lod til mig - og rigtig meget held og lykke med familieforøgelsen! Glæder mig til der er nyt!

    /Gro

    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Krydser alt hvad krydses kan - for hold nu op! hvor vil jeg da gerne vinde den lille lækre fyr på print :)

    SvarSlet
  58. Jeg tager et lod - den vil passe fint herhjemme.

    SvarSlet
  59. Det er super flot lavet - 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  60. Ej hvor er den bare flot bliver nød til at deltage. Er nu fast læser og vil straks linke den til min blog. Hååååber håber håber jeg vinder.
    www.littlemsladybug.com

    SvarSlet
  61. Jeg er med med på to lodder. Der kommer link på bloggen senere i eftermiddag. Uhh håber jeg vinder:-) Er allerede vildt forelsket i min påfugl.

    http://colourfull-ink.com/

    SvarSlet
  62. Ville elske at få dette tryk hjem til samlingen, har allerede købt to af dig, som pynter så fint i stuen. Mvh Christinna@digital-eyes.dk

    SvarSlet
  63. Wauuu sikkent et fint tryk-det må meget gerne bo hjemme hos mig :-). Har meldt mig som fast læser og deltager med 1 lod.
    Mvh dammmeyle@yahoo.dk

    SvarSlet
  64. Fedt tryk! Vil meget gerne eje :-)
    Deltager som fast læser med 1 lod.
    dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  65. Uha den er fin og vil pynte SÅ flot på væggen i stuen i vores kommende hus :-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  66. Øj hvor er den bare vildt flot!

    Julienellemann@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Fint fint tryk! Jeg krydser hvad krydses kan, for at jeg bliver den heldige.
    Kh Mette
    M.svendsen1981@gmail.com

    SvarSlet
  68. Sikke et fantastisk fint tryk, det ville jeg elske at hænge i mot soveværelse.

    Mvh Louise, louiseloen@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Super fed - i'm in :D
    Hilsen vinterfryd.dk

    SvarSlet
  70. Kunne sååååå godt tænke mig dette print :-))))

    seline96@gmail.com

    SvarSlet
  71. Tillykke med den snarlige baby!
    Vil gerne være med med et lod.

    theasyrene@gmail.com

    SvarSlet
  72. Super fint!! Den må meget gerne bo hos mig.

    Hilsen Mia
    (Miatricebruun@gmail.com)

    SvarSlet
  73. Hold da op! Jeg er helt vild med det!!
    Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  74. Jeg er vild med dine tryk! Vil også gerne være med ...

    SvarSlet
  75. Jeg vil så gerne være med!

    1 lod

    Sarabur@sol.dk

    SvarSlet
  76. Smukt tryk!
    Et lod til mig :)

    SvarSlet
  77. Er vild med dine tryk og dette er super fedt og vil passe godt hjem til os:) Jeg er fast læser og nyder den inspiration du giver fra dig. Held og lykke med baby nr. 3 lige om lidt.. Spændende:)
    Milusa_m@hotmail.com
    Mvh Mathilde

    SvarSlet
  78. Rigtig fint!
    Et ld til mig :)
    Lholstmail@gmail.com

    SvarSlet
  79. Huuuurraaaa for alle de smukke og store ting, der skal ske i dit liv - og for dine fantastiske tryk! Jeg vil med glæde deltage med et enkelt lod :-)

    VH. Katrine

    SvarSlet
  80. Uhhh.... Det er lige præcist sådan et lækkert tryk jeg leder efter. Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  81. SÅ fint!
    Jeg vil gerne bede om to heldige lodder :).
    Kh maj

    SvarSlet
  82. Jeg deltager med to lodder :) Fint fint tryk!

    SvarSlet
  83. Et lod til mig og krydser fingre for denne fine præmie :)
    mette@bogblogger.dk

    SvarSlet
  84. 1 LoD hEr :) !! :D -

    Er selv ny blogger, så er ved at indrette mit nye kreative hjørne, hvor dette tryk absolut ville komme til sin ret :) Da mit kreative hjørne mangler noget personlighed...!
    De er så fine :) Lige hvad jeg har ledt efter.

    Venligst Sabine


    sabinetinglef@gmail.com

    SvarSlet
  85. Åh JA den er skøn. Og den ville være PERFEKT i mit nye lille byhus :-)
    Jeg deltager meget gerne med to (heldige) lodder...
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  86. Jeg vil rigtig gerne vinde!
    Deltager med et lod!
    Amanda.olivia@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Følger på blogloving (nhnnhn(a)hotmail.com).
    Håber at vinde - kontakt@kmu.dk :.)

    SvarSlet
  88. Et lod, evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  89. 1 Lod til mig. Den er super fin <3

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Håber jeg vinder, så skal den nemlig foræres til min skønne kæreste. Krydser finger for alt går godt med lillebror og så glæder jeg mig til du trykker igen.

    Mvh Anja

    c.anja@jubii.dk

    SvarSlet
  91. Jeg er også helt forårskuller - det er så fint et print. Det vil pynte her hos os.

    SvarSlet
  92. Hej.
    Jeg deltager gerne med et lod.
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  93. Uhhh ja hvor er det et skønt print. Og hold da op nogle skønne ting du skal opleve lige om lidt. Pøj pøj, med den forestående fødsel.
    Jeg napper et enkelt lod.
    Kh Lena

    SvarSlet
  94. Uhh, håber, håber, håber at den lille fætter finder vej hjem til mig :)
    Så fine ting du laver.Jeg deltager med to lod.
    Kh. Tina

    SvarSlet
  95. Ligesom jeg ærgrede mig over at shoppen var lukket så jeg ikke kunne bestille et print til min nye lejlighed, laver du denne give away, håber jeg vinder.
    1 lod til mig :)
    - Marie
    maridium@gmail.com

    SvarSlet
  96. Hvor laver du smukke ting :o)
    Deltager med et enkelt lod.
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Elsker dine fine billeder og håber jeg vinder!!

    Et lod til mig - er fast læser:-)
    Hilsen Louise Skaarup loui_skaarup@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Jeg er med :) lækkert print!

    /Kathrine.

    SvarSlet
  99. Åhh den er flot! Forår:) jeg har netop opdaget bloggens fantastiske verden og melder mig som fast læser NU.

    Mariatherese.pedersen@gmail.com

    SvarSlet
  100. Altså, jeg er jo allerede så heldig, at jeg har vundet din første give away. Men jeg prøver nu igen - om ikke andet, så laver jeg lige lidt reklame ovre hos mig :-) Så 2 lodder i konkurrencen om det fine forårsmotiv.

    SvarSlet
  101. Elsker dine prints! 1 lod til mig tak! :D

    SvarSlet
  102. Er vild med guldsmede og det er så fint dit tryk, så et lod til mig.

    SvarSlet
  103. Er også ret vild med dine prints, så jeg tager også lige et lod.
    ;)

    SvarSlet
  104. Jaaa! Følger via Bloglovin:-)

    email er kalkenogklingen@hotmail.com

    Kh Pernille

    SvarSlet
  105. Supersmukt. Håber jeg er den heldige - vil passe perfekt ind i vores nye kontor,

    SvarSlet
  106. Rigtig flot, den vil jeg da gerne deltage i lodtrækningen om :)

    rikkestl@hotmail.com

    SvarSlet
  107. Lækkert tryk, ville passe godt ind i min nye lejlighed :-)

    Kig gerne forbi min give away: http://suzyjensen.blogspot.dk/2013/03/frste-give-away-i-samarbejde-med.html

    Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  108. Camilla for søren, hvorfor har det gået min næse forbi... Er med på 1 lod :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  109. Dine tryk er virkelig fede!
    jeg er nu følger af din fine blog!

    zebralicious92@gmail.com

    SvarSlet
  110. Deltager med glæde :) Hold op et fint tryk <3
    /Nina

    SvarSlet
  111. Jeg kan vist lige nå at være med :-) Er nu tilmeldt som fast læser (læste nu fast i forvejen ;-) Og vil straks smide et link på min spritnye blog tweetymum.blogspot.dk

    / Eva

    SvarSlet
  112. Lækker give-away! Jeg deltager med 1 lod :)

    /Maria
    maria-sofia9@hotmail.com

    SvarSlet
  113. Så er jeg tilmeldt som fast læser - jeg har først fanget at jeg kunne det nu, ellers havde jeg gjordt det for længst!
    Jeg har nemlig kredset om dine prints i 6måneder nu, men har ikke kunne bestemme mig :) Jeg har besluttet at påsken skal gå med at finde pynt til mine vægge, og derfor blev jeg helt vildt ærgerlig over at se at du nu går på barsel - inden jeg nåede at bestille. Derfor håber jeg VIRKELIG at jeg har heldet med mig i denne lodtrækning :) Jeg og mine vægge ville blive meget glad.
    Min mail er sarah@lundtoft.dk

    SvarSlet
  114. Så fine tryk du laver! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-). Jeg har meldt mig som fast læser og linket fra min blog.
    Kh Iben soester-lagkage(a)hotmail.com

    SvarSlet
  115. Hej, jeg vil gerne deltage, jeg følger dig, så jeg snupper et lod
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  116. 1 lod til mig også. SÅ FINT billede :)

    - lyholm89@live.dk

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg