Der var 1, der var 2, der var 3

lækre ting nede hos Laura i Smukt Brugt igår. Og de kom med mig hjem. (Og så var der jo lige de der 20 andre ting som må vente til næste gang)
Inden jeg begyndte at udforske blogland var vindueskarme noget man skulle tørre af og et praktisk sted at lave små bunker. Men nu hvor jeg har "levet" i blogland i 1,5 år er det gået op for mig at vindueskarmen er en lige så vigtig del af indretningen som en lækker pude i sofaen, og et smukt tæppe på gulvet. Hos Smukt Brugt fandt jeg to fine turkise vaser og den sødeste lille bonbonniere. På vej hjem  tog jeg et smut ind om blomstermanden og vupti, nu har jeg også en stemningsfuld vindueskarm.


Kommentarer

  1. Hvor er de fine dine nye ting :) Og Laura er en rigtig fristerinde, elsker hendes butik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hendes butik frister, og det har været svært at sidde her hjemme og se alt det skønne hun har fået hjem og så ikke kunne bevæge sig afsted. Heldigvis er den tid slut nu ;)

      Slet
  2. Og når du nu bliver træt af de der fine fine vaser - sender du dem bare hjem til mig..
    Måske man skulle overveje en lille udflugt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro... om 10-20 år ;) Laura havde rigtig mange fine, og det var faktisk lidt svært at vælge!

      Slet
  3. Skønne vaser og især med forårsgrene i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad fro dem! Og grenene er jo et TYDELIGT tegn på at det er lige om lidt det er forår!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg