Åårrrhhhh JA!!

Mine smagsløg har lige været en tur i himlen.
Når der er en lille smule overskud bliver det i øjeblikket brugt på at gøre fryseren klar til lillebrors komme. Ikke at han skal holdes kold, men det er fedt at have lidt lækkert klar når familien dumper ind forbi. Og da han jo ret sikkert kommer i fastelavnsmåneden er det oplagt med fastelavnsboller. Forleden blev der lagt en teaser ud på denne blog og jeg har bare glædet mig til at prøve. Og jeg må sige; Det er de bedste fastelavnsboller jeg nogen sinde har fået! Der er så meget smag, konsistens og lækkerhed over dem at mer vil ha mer! Jeg har bagt en lille portion til idag og resten er frosset ned ubagte som Ann-Christine også foreslår, så er de lige klar til ovnen og de kommende gæster.


Kommentarer

  1. Årrh, mine tænder løber i vand <3 Fastelavnsboller - og så med pistaciedrys!


    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep!! Det blir helle rikke meget bedre! :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg