onsdag den 2. januar 2013

Så er jeg igang igen

Så er der kommet tryk på igen i det lille hjem. Selvom der er lang tid til foråret så synes jeg at luften lugter lidt der hen ad idag. Solen skinner og det er faktisk helt ok at være startet på 2013! Farverne gør et rigtig godt stykke arbejde med at sætte fut i humøret og fantastisen. Jeg har stadig lidt tryk på lager efter juleudsalget, desuden kan der bestilles fra shoppen. I løbet af ugen vil jeg ligge mine nye motiver i shoppen,  jeg skal bare lige finde ud af hvordan jeg gør når der kan bestilles 2 farver. Måske jeg laver et lager med faste kombinationer, måske jeg bare kaster den op i luften og griber det i ønsker.
Hvilke farvekombinationer kunne i evt være interesserede i og hvilke synes i bare kunne være flotte?






5 kommentarer:

  1. Ser drøn godt ud - jeg er også ved at gøre klar til nye trykkerier... dog lidt langsommeligt, da jeg skal have lavet nye rammer og det udfordrer mig lidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se hvad du kommer igang med her i 2013! Hvis det er så koster 1/2 års medlemsskab af Christianshavns beboerhus 150 kr, og de har lige fået renoveret hele værkstedet og har gode faciliteter til at belyse rammer.

      Slet
  2. Lækre farver, glæder mig til at se mere til de nye tryk. Jeg har dog helt og holdent tabt mit hjerte til påfuglen og skal bare lige over januarøkonomien før den skal bestilles :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Påfuglen er også en stor favorit her. Jeg har faktisk fået lavet en ramme med samme påfugl men i halv str så den passer til A4 uden at gå helt til kanten. Jeg må trykke den en dag og ligge et eksempel på bloggen :)

      Slet
  3. Min søster har sat den i ramme 30*40 med passepartout, og det ser også fint ud :-)

    SvarSlet