Mens vi venter

Der er ikke længe til lillebror melder sin ankomst. Mens vi venter på ham bruger vi tiden til at tegne. Når bordet er ryddet efter aftensmaden, sætter vi os alle 4 og tegner til lillebror. Alle tegningerne samler vi i en mappe han senere kan kigge i. Det er en utrolig hyggelig måde at samles på, samtidig får vi snakket om den lille mand der snart kommer og vender op og ned på alt det vi kender.
Storemusen har tegnet en giraf med gang i tarmsystemet, omsværmet af fluer, lillemusen har tegnet en kanin med halen i en vandpyt.
Mor og far tegner også, men det bliver altså ikke lige vist frem i denne omgang, selvom jeg er dybt imponeret over min mand som altid har sagt han ikke kunne tegne. Det er nu modbevist.


Kommentarer

  1. Sjove tegninger... hvor snart er snart? : )

    SvarSlet
    Svar
    1. 4-6 uger :) Så vi er næsten nået til at tælle dage frem for uger nu. Det er meget spændende!

      Slet
  2. Sikke en god ide! Fantastisk skønne tegninger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget hyggeligt at sidde sammen, og lillebror bliver meget nærværende for os alle sammen når vi sidder og snakker om ham :)

      Slet
  3. Hi hi...den med giraffen er sjov.
    Super god ide med at lave en bog til lillebror, den bliver han glad for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ungernes idder fejler ikke noget :)

      Slet
  4. Svar
    1. Det er meget hyggeligt, og tror han med tiden (om 30 år) vil sætte stor pris på alle de tegninger vi får lavet til ham :)

      Slet
  5. Sikke en fin ide :-) Jeg har sendt en mail til dig. Har du fået den? Min kære mand er kommet til at slette alle kontakter i min telefon, så jeg kan ikke skrive en sms til dig :-( Vil du sende dit nr. til mig? Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med den giraf og den kanin! Og at I sidder sammen og taler og nørkler - ikke så sært, at pigerne tegner så fine sole.

    Godt nytår i øvrigt. Glæder mig til at se, hvad du finder på i 2013 :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår til dig også Tina!! Hvor er det sjovt du ligger mærke til deres sole. Jeg kiggede lige mappen igennem og det er faktisk gennemgående tema at solene ser forskellige ud :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg