Den anden ende

Jeg bliver lige nødt til at vise jer den anden ende. Altså den anden ende af kigget fra igår. Nemlig vores sove-tv-hygge-stue-værelse. Igår kl meget sent og senere end posten normalt ringer på kom det smukkeste tæppe hjem i vores stue. Jeg har manglet et bindeled fra det gule gulv til det lilla sengetæppe. Og tæppet fra House Doctor som jeg har købt her var svaret på mine drømme.

Og så vil jeg lige, som alle andre bloggere, brokke mig over lyset! Hvor er det dog træls at det aldrig rigtig bliver lyst!


Kommentarer

  1. God dammit der er lækkert hjemme hos jer. Sikke en fornemmelse for farver du har!!! I like. Giv gerne mit hjem en makeover :)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh Anne. 1000 tak! Rødme. Jeg er også meget glad for at være hjemme hos mig :)

      Slet
  2. Årh det er virkelig fint - elsker også dit nye tæppe!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Og min mand har altid fået at vide man ikke kunne elske noget som ikke kan elske igen, men jeg eeeelsker også mit nye tæppe :)

      Slet
  3. Åh hvor ser det skønt ud. Er pjattet med at det er så "anderledes" end mange af de andre blog-hjem. Det ligner et sted hvor man virkelig føler sig velkommen som gæst (og fast beboer)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Rie! Her er rigtig dejligt og alle er velkommen, og bliver ofte hængende længe :)

      Slet
  4. Hvor ser det fint er, er også vild med at du har mange puder i sengen, tihi det har jeg nemlig også;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puder skal der til ;) Og jeg har planer om endnu flere, både med og uden tryk!

      Slet
  5. Hvor er det et fint tæppe, det klæ'r jeres dejlige hjem rigtig godt! Jeg kan også se der er flyttet en anden lidt mere svævende ting ind i jeres "soveværelse" sådan en står der sørme også her :-) Og fedt med alle de nye hylder i stuen, der sker da virkelig noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der sker så meget og det er fedt at det rykker en gang imellem :) Hvornår er det nu du putter noget i den svævende tingest?

      Slet
  6. Sikke et lækkert tæppe. Er vild med farverne og mønstret

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig lækkert, og jeg vil tilføje at det har de farver som er på mine billeder. Dem på webshoppen snyder MEGET!

      Slet
  7. Det ser sørme også fint ud!! Blev så inspireret af dit indlæge om den gule dør, at jeg lige præcis nåede at købe maling til vores dør i entreen, inden butikken lukkede. Godt nok ikke gul, men en anden dejlig farve, som jeg elsker :-) Håber det bliver godt, når det skal fikses her i weekenden. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh hvor spændende! Det håber jeg du viser frem på et tidspunkt!!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg