Den allerførste gang

Næsten da. Da jeg var hos Anne sidste år fik jeg lavet en ramme med en natsværmer i 2 farver. Ude på Carlsberg drillede både motiv og ramme helt vildt og jeg fik aldrig set det endelige resultat. Siden da har jeg gået om rammen som katten om den varme grød. Idag lykkedes det mig at hoppe ud af min "jeg-skal-være-sikker-på-jeg-kan-zone", hev ramme og binder frem og fik trykt den fineste natsværmer. Det var slet ikke farligt og jeg glæder mig til at se hvor den kan flyve hen sammen med sin gode ven guldsmeden. Nu er udfordringen så bare at finde på fede farvekombinationer da de jo er ca uendelige! Den viste natsværmer er grå med neonkoral.


Kommentarer

  1. Super flot natsværmer :-) Glæder mig til at se flere farvekombinationer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'! Jeg glæder mig også til at se hvad jeg finder på !

      Slet
  2. Camilla Maria hvor er den FLOT!!
    Dejlig dag til dig fra Nanette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Nanette, også rigtig god dag til dig!

      Slet
  3. Den er kanon fed! Virkelig nogle fine detaljer..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Synes også den er blevet fin, som jeg havde håbet da jeg tegnede den i efteråret

      Slet
  4. SÅÅ fin den er :-) kender det godt det der med at det egentlig er rart at blive i comfort zonen, men det er oftest når jeg tør slippe kontrollen at det blir bedst....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige præcis sådan det er, og gad vide om man lærer det en dag? :)

      Slet
  5. Den er fin! Jeg tænker, du skal prøve med to farver, der ligger helt op af hinanden. To blå nuancer fx. Kunne være fint! Og så er det min yndlingsfarve. Åh, jeg vil gerne snart på workshop hos Anne igen, når jeg ser dit tryk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg tror også den kommer til at blive trykt i mange forskellige tone i tone. Den skal nemlig ikke forveksles med en sommerfugl som jo lyser langt væk :) Kan godt forstå du får lyst til en tur på Carlsberg, det er også stærkt vanedannende!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg