Når man ikke har noget TV

Når man ikke har noget TV går man helt sikkert glip af nogen ting, ligesom at dem der har TV går glip af andre ting. Jeg kan godt lide, når der er ro i huset, at snuse lidt rundt inde på DR's hjemmeside og se om jeg er gået glip af noget. Ofte er det ikke tilfældet, men her til aften var der et fint lille program som de fleste af jer sikkert har set. "Shanes eventyrlige jul". Jeg er tosset med den mand, han kan altså finde på, og selvom jeg ikke kommer til at lave noget af det han viser, så kan jeg allerede mærke at jeg er blevet inspireret og tænker på nye anvendelsesmuligheder af skrald og andet guf. For som Shane siger, "bare der er glimmer nok"!
Shanes eventyrlige Jul hos Maise Njor


OBS! Husk at i aften er sidste chance for at afgive bestilling på nye tryk som skal nå frem i 2012 :) Jeg trykker alle bestillinger i morgen og så går jeg på juleferie. Der kan stadig bestilles fra juleudsalget frem til og med fredag aften.

Kommentarer

  1. Shane er nemlig helt fantastisk til at skabe et eventyrligt univers - mine unger storelsker ham

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har også købt hans DVD'er og dyrker ham lidt her hjemme. I øjeblikket kan der skabes alt ud af et køkkenrullerør :)

      Slet
  2. Han er vældig inspirerende, og også i ikke jule-programmerne er der gode ideer at hente. Og så er der noget godt ved mænd der kan sige "...hvis bare der er glimmer nok..."
    Og I har simpelthen ikke tv - imponerende. Jeg indrømmer gerne, at jeg ville være ked af at undvære det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er fantastisk til alle tider :) Nej vi har ikke Tv, det har vi ikke haft i nogen år, og vi savner det ikke endnu. På en eller anden sjov måde blev aftenen længere da Tv signalet stoppede :)

      Slet
  3. Han er SÅ skøn - mine piger er langsomt ved at have alderen til udsendelser som denne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh det er så hyggeligt når de små poder vil være med :) Store musen er selv begyndt at videreudvikle på hans ideer, det er fantastisk!

      Slet
  4. Jeg slugte også rub og stub. Synes det var et super fedt jule univers han fik skabt hos Maise.-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et super fedt univers han fik skabt! Var helt vild med "julekuglerne" og topdimsen.

      Slet
  5. Ja, Shane er så hyggelig at se og hører på. Jeg er vild med de engle han fik lavet.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg