Når andre ved hvad der mangler

Jeg vidste godt at jeg manglede noget, men vidste faktisk ikke helt hvad. Jeg var bare lidt irriteret over at jeg manglede det. Så fik jeg idag besøg af en af mine veninder som går helt tilbage til de gode gymnasietider, vi ses sjældent live, men når vi så ses er det ligesom om det var forleden vi mødtes sidst. Det er fantastisk at have sådanne veninder! Ydermere vidste hun åbenbart hvad jeg manglede for i julegave fik jeg disse helt fantastiske tallerkner som lige med det samme blev omdøbt til konfektfade. Jeg knuselsker dem og glæder mig til at jeg juleaften, smukt kan servere den sparsomme konfekt, jeg endelig har fået lavet.
Juleaften bliver de HELT proppede med konfekt! 



Kommentarer

  1. Svar
    1. Jeg stemmer stadig for at du skal porcelænsmale dødningehoveder på dem. Det må kunne gøres på en fed måde med "din" streg :-)
      Dejligt at I havde en god juleaften :)
      Knus

      Slet
  2. Hvor dejligt :-) det er altså super med de venskaber hvor det føles som om man sidst sås i går (og så var der alligevel gået 1/2 år siden sidst)...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er fantastisk! Denne gang var der faktisk gået 3,5 år!!

      Slet
  3. de ligner lidt - nu håber jeg ikke jeg ødelægger det for dig - dødningehoveder... Kunne være lidt sjovt og temmelig makabert at dekorere konfekten så det blev mere tydeligt... så får du måske det hele for dig selv ;-) glædelig jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, lige præcis, den anden vej ligner det er pære, så kan man jo vende den den vej man vil alt efter hvem der skal smage ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg