Man skal da kunne se at det er mig..

Jeg har fået en navneramme så jeg nu kan "underskrive" mine muleposer. Synes det ser rigtig fint ud! Bemærk den nye farve på døren. Der skulle lige lidt solskin ind i stuen så døren til kreaværelset har fået en make over. Og den lyser bare så smukt op!
Idag prøver jeg også at finde julestemningen frem, der er gaver der skal pakkes ind, konfekt skal rulles og kager bages. Intet af det frister så nu er jeg startet med til og fra kortene. Gennemroder pinterest og håber på at få en åbenbaring :)


Kommentarer

  1. Håber du finder julestemningen. Sæt noget musik på måske?? ;)
    Og ja, man skal da klart kunne se at det er lækkert Myminmy design!!!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :) Radiosoft kører uafbrudt med julemusikken, men tror nu det er den der store oplevelse (fødsel) efter jul der gør at alt andet falder lidt til jorden.

      Slet
  2. Ej hvor lækkert - trykket er fedt og den nye dør er da for lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Det er den lækreste gule og jeg går rundt og bliver glad af at kigge på den! Så den har opfyldt sit mål!

      Slet
  3. Rigtigt lækkert med din signatur på dine muleposer :) Og super super fed farve på døren! Den lagres lige i min hjerne under "Projekt kreaværelse" ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan roligt gemme den farve, den er bare god, og virker lidt som et kunstværk i rummet :)

      Slet
  4. Jada! Og meget meget fin med den blå farve på den sorte! Jeg har fået hængt 3 stykker julepynt op, så du er langt foran mig med julestemningen hvad det angår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu hvid på sort ;) Men blå kunne også være fint! Det mest julede hos os er træet på døren og adventskransen :) Men der er jo også en uge endnu! Malene kommer i morgen og giver en hånd med julestemningen :)

      Slet
    2. Skørt! Her ser den virkelig ud til at være sådan støvet lyseblå... Jaja det er ikke nemt med de farver :-) Lyder godt at du får lidt pynteassistance, hils hende!

      Slet
  5. Få så gang i den julestjernens, ellers kig forbi mig - jeg har masser af den :-) logoet ser fint ud, mon du har valgt en lille photoscreen til den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg blev jo lige inspireret af en lidelsesfælle :)

      Slet
  6. Hvor en det en lækker signatur - og farven kan man bare ikke andet end blive glad af:) skønt!

    SvarSlet
  7. Jeg tror vi er i samme båd. Prøver at høre julemusik, men den bider ikke rigtig på, har købt ind til en hulens masse konfekt, men orker ikke at gå i gang med det, så nu har jeg spist halvdelen af marcipanen (og nugaten) selv... og tænker at de andre også bare kan skære sig en marcipanmad eller to ;)

    Men det tryk ser super fedt ud, og din dør endnu federe, så lidt lys er der!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det lyder helt som hos os! Jeg fik dog lavet lidt igår da en veninde kom og tog mig under sin julevinge :) Men døren, kald det overspringshandling, er lige i øjet!!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg