Leger og takker af

Jeg trykker de sidste bestillinger i lækre farver, og leger med de nye rammer. Det er så fedt at kunne trykke i to farver. Jeg er stadig forsigtig, men alle farvekombinationer er jo mulige! Idag er det blevet til en fin gråsmed og en ægte guldsmed med guldvinger.
Hermed lukker jeg bixen for i år, og bukker og takker for den kæmpe opbakning jeg har fået fra alle I skønne mennesker her i blogland og det ganske danske land! Jeg glæder mig til at tage imod nye bestillinger, farve- og motivudfordringer i 2013!

 Man kan tydeligt se effekten af vingerne der ligger over kroppen på disse to billeder! Det er bare lige i øjet!

Kommentarer

  1. Nøj, hvor er den blevet flot med guldvinger! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det var den kombination jeg havde i tankerne da jeg i sin tid tegnede kræet. grå med guld :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak Dorthe. Har du set at Kirsten har fået færdigblandedeperlemorsbinder i alle regnbuens farver. De er så lækre at lave detalger med!

      Slet
  3. Synes godt om ; ) Noget at tænke over...hmmm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lagt den sort/neonkorale guldsmed i kuvert, og så venter den på dig :) Der er nemlig noget særligt over førstetryk!

      Slet
  4. Hold nu op hvor er den smuk den med guldvinger :)

    SvarSlet
  5. De er begge vildt flotte og jeg spår at en udgave af guldsmeden kommer til at hænge på min væg engang i 2013. Glæder mig til at se flere farvekombinationer.

    Klem Pernille // pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den vil jeg glæde mig til at trykke! Og glæde mig til at se hvilken farvekombination du vælger :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg