Jeg sværmer for lag på lag...

Jeg blev lidt bidt af tanken om at trykke i flere lag, så her til aften er der dukket et styks natsværmer frem på papiret. Tror den bliver rigtig smuk i nærmest alle farvekombinationer.
Uhh jeg kan virkelig næsten ikke vente til jeg pakker mit grej og drager til Carlsberg, ud til Anne for at give den max gas (eller så meget kroppen nu kan klare)! Jeg glæder mig virkelig meget til at se mine nye motiver overført til ramme og senere trykt. Det er så helt utrolig magisk!


Kommentarer

  1. Det ser helt vildt smukt ud, er spændt på at se det trykt i farver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh jeg glæder mig også! Skal afsted en hel dag på tirsdag :)

      Slet
  2. Rigtig fed effekt! God idé

    SvarSlet
  3. De er meget meget smukke og jeg tror, at de bliver så fine på tryk. Er i hvert fald spændt på, at se resultatet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at flashe på tirsdag :)

      Slet
  4. Uh, det kunne godt blive de nye yndlige (altså selvfølgelig vinder de ikke ovre lillemy, men det er der jo ingen, der kan). Tror virkelig der kommer noget spændende ud af dit nye projekt!

    OG TUSIND TAK for gaven i min postkasse! Åh, hvor blev jeg rørt og helt vildt glad. Den lå der lige på det helt præcis rigtige tidspunkt! Tak!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også det er spændende at tilføje en ny dimension til mine streger. Og hvor er jeg glad for at høre at den lille pakke ramte den rigtige dag :)

      Slet
  5. Jeg er rigtig spændt på at se, hvad du kan fremtrylle i lag på lag, men er ikke i tvivl om at det bliver SMUKT. Kan godt forstå det kribler i kroppen af spænding, efter at komme igang. Har besluttet mig for at køre fremstilling af trykrammer som et selvstudie, og DET er JEG godt nok spændt på, men nu må det vist blive jul først.... Har du god erfaring med bestemte tuscher, der laver særlig gode sorte streger??

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende med selv at lave rammer, det glæder jeg mig til at høre mere om :) Jeg tegner mest med molotow, og alm sprit fra penol. Synes hurtigt mange sorte tuscher bliver grå.

      Slet
  6. Det bliver super godt det der : )

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg