Høj hat og godt nytår!

Vi har lavet hatte idag sammen med to unger fra henholdsvis skole og børnehave. Knald hyggeligt, hektisk og mega rodende på den helt rigtige måde! Nu er ungerne klar til højt hår og høje hatte! Vi mangler lige moren som jo heldigvis har et par timer endnu. Der er gjort rent, lagt dug på bordet og den første og ældste guirlande er hængt op (den har været med alle 7 år). Nu skal jeg have placeret pølserne, papirsservietterne og partyhattene. Kl 18.00 kommer de bedste gæster og så siger vi 1-2-3 hyg!


Godt nytår til alle, jeg glæder mig til at se jer i 2013 rundt i blogland, samt invitere jer inden for her hos mig. Jeg er spændt på hvad det kommende år byder på ud over lillebror. Jeg er helt sikker på at der sker en masse spændende med mit trykkeri, ved bare ikke hvad endnu! 
En ting er sikkert, det bliver ikke "same procedure as last year". 

Kommentarer

  1. hvor har I altså lavet nogle fantastiske ting, det kan kun være blevet em skøn nytårsaften med det pynt :-) Håber I havde en rigtig dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en super hyggelig aften, lige som vi håbede på! Håber også i havde en sidste skøn børnefri nytårsaften!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg