Gad vide om det har noget med søndag at gøre?

Endnu engang forstyrre sneen vores søndagsplaner. Til at starte med er det dybt frustrerende, men på en eller anden måde ender det hver gang med at blive knald hyggeligt! Vi får ryddet op, ryddet ud, og gør nu klar til at male vægge og døre, det glæder jeg mig til at vise jer! Jeg siger kun solgul og grå!
Hvis I har lyst kan I nå at være med i pakkekalenderen hos Anne med bloggen apfelstrudel, det er i dag muligt at vinde et af mine tryk. Der trækkes lod kl 19.00.
På døren er Sofie afløst af juletræ, det er fantastisk så lidt der skal til, og det er fantastisk hvad man kan med masking tape. I looove it!!



Kommentarer

  1. Jeg håber jeg vinder, for dine tryk er bare så flotte. Måske er guldsmeden klar ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette, min guldsmed skulle gerne være klar til try efter på tirsdag :)

      Slet
    2. Så vil jeg også være med ; )

      Slet
  2. Nej øv, kom for sent til at deltage :(.

    Jeg synes dine tryk er så fine!

    Og skønt juletræ. Jeg har også lige lavet et juletræ i maskingtape.
    En fin og enkel juleidé :).

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg