Flet til måsen, trækker tårer hos mor!

Jeg kender en her i blogland som kan noget helt vildt fantastisk! Hun kan faktisk meget, men noget af det er jeg særlig fascineret af! Jeg har været fascineret lige siden mit første besøg i blogland, jeg har byttet mig til noget af det og nu kan jeg se at det mest fantastiske er på vej til mig! Jeg spurgte nemlig Mette om det kunne lade sig gøre at flette et pusleunderlag til lillebror. Og det kunne det!!
Trods juletravlhed, gaveindsamling til Odense Universitets Hospital og travl syskole har Mette haft overskud til at lave det smukkeste pusleunderlag, og det ligger lige nu i en postvogn på vej mellem Fyn og Sjælland. Jeg kan slet ikke vente! Har allerede tudet en gang da jeg så det på Mettes blog og jeg er ret sikker på det trækker vand igen når jeg står med det i hånden!
Billedet har jeg lånt på Mettes blog 

Kommentarer

  1. Super overskrift :-) Hvor er jeg glad for, at du synes om pusleunderlaget. God ide du der fik!
    Jeg er lidt misundelig på den lille lækkermås, du snart får, men jeg håber, han kommer til at ligge blødt og får nogle hyggelige stunder på underlaget :-) God jul til dig og familien. Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Glædelig jul til dig også! Det er så smukt det pusleunderlag at jeg kun kan få verdens gladeste knægt! Han får i hvert tilfælde tør mås!

      Slet
  2. Hvor er det flot. Har aldrig set noget lignende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel, det er intet mindre end fantastisk! Hun kan bare nogen hende Mette!

      Slet
  3. Ja, jeg så den godt tidligere på aften og den er jo ikke andet end bedårende. Kan godt forstå, du har spurgt hende, om ik hun ville sy sådan et til dig, når du nu snart skal være mor igen:-)

    Tror jeg må gøre kunsten efter her i juleferien.
    Du ønskes i hvertfald en rigtig glædelig jul:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man må jo være fræk nogen gange og prøve lykken, heldigvis var Mette frisk på ideen med det samme! Nu glæder jeg mig til at holde det og mærke det! Glædelig jul til dig også!

      Slet
  4. Hvor er det flot og anderledes :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også tl at flashe det alle steder :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg