Et af de steder hvor jeg har det aller bedst!

Så har jeg været på Carlsberg, og det er lige så skønt at besøge Anne som altid! Jeg fik lavet nye rammer, med mine nye motiver, og ohh de blev smukke! Idag gav jeg den gas på guldsmedefronten, så natsværmeren må vente til en anden dag. Jeg fik trykt puder til sofaen, dynebetræk til minimanden, muleposer og papirtryk. Jeg er vild med dem alle sammen!

Hvis der er nogen der er blevet inspireret, og kunne tænke sig at prøve kræfter med serigrafikunsten så bliver der masser af muligheder i 2013 ude hos Anne på Carlsberg. 
Jeg anbefaler på det varmeste, som den trofaste læser sikkert har bemærket, så er jeg svært glad for at komme ude hos Anne, og glad for den udvikling hun fordrer med sin begejstring, ildhu og omsorg. Jeg kan kun sige: Gør det!






Kommentarer

  1. Åh nogle smukke varianter af guldsmeden. Jeg er simpelthen faldet helt pladask for dine værker :-))
    Ps: Har iøvrigt overført pengene for påfuglen til dig.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Jeg er også MEGET glad for den lille svirre :) Jeg sender trykket idag. Mandag blev jeg forhindret af sneen og igår var jeg som sagt på Carlsberg hele dagen. Men idag er eneste plan posthuset :)

      Slet
  2. Ikke en dum ide med de der guldsmeden hva :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det var en af de rigtig gode som virkelig gav mig inspiration, og jeg er så glad for resultatet!

      Slet
  3. Du er så vild Camilla!
    SEJT...
    Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia! Også glædelig jul til jer alle 4!

      Slet
  4. Du bliver vildere og vildere. Så smukt:-)

    SvarSlet
  5. Wauw, hvor er de flotte! Er helt vild med farverne i gul og pink.
    Du laver virkelig nogle smukke ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita. Det var også sjovt at få lov til at prøve tryk i flere farver. Så skal der jo virkelig tænkes over kombinationer :)

      Slet
  6. Den er blevet super god! Hvor stor er den? Selve guldsmeden altså? Jeg kunne ønske mig den i julegave måske, kan det nås?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal være en sort og neonkoral : )

      Slet
    2. Tak Snullemor, den som jeg har vist i indlægget er den lille trykt på A3, den måler 18,5 (vinger) og 15 (kroppen) Jeg har to i sort/koral og du må gerne købe en af dem :)

      Slet
    3. Du skriver at det er den lille. Vil det sige at den har samme størrelse hvis den er på A4?

      Slet
    4. Altså jeg har tegnet en lille og en stor guldsmed, den store er 29 (vinger) og 22,5 (krop). Det er den store jeg har trykt op muleposen og pudebetrækket, forskellen er ud over str. mønstret på vingerne.

      Slet
    5. Det er den lille jeg foretrækker... kan du sende mig en mail med div. oplysninger? Pris + kontonummer...
      snullemor@gmail.com

      Slet
  7. hvor er det nogle fine ting du har fået trykt, den blev jo lige så skøn som ventet. Glæder mig til at se natsværmeren

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line. Ja den levede fuldt ud op til forventningerne! Natsværmeren kommer på et tidspunkt når alle julebestillingerne er done og sendt :)

      Slet
  8. Den guldsmed er simpelthen så flot!!! Især i gul og sort. Det er det flotteste tryk, du har lavet - altså efter min mening :-) Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. øøøhhhh... natsværmer ;-)

      Slet
    2. Det er en guldsmed :) Natsværmeren har fået en ramme, jeg har bare ikke trykt den endnu :) Og 1000 tak for rosen! Jeg er også meget lykkelig og lidt rørt over resultatet for det er bare lige som jeg havde drømt om, men ikke turde håbe på!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg