Bryllupsgave!

Lige om lidt smutter vi til bryllup. Det er første gang pigerne skal med til så stor en fest og de har glædet sig helt vildt! Vi har nærmest haft bryllupskalender hængende så vi kunne tælle ned. Idag er så dagen. Jeg har produceret bryllupsgave og købt lidt på Julemarkedet på Viktoria factories. Der var så mange fede ting og jeg købte mig halvt fattig, men følte mig alligevel rig med alle de godter jeg fik fat i. Kan desvære ikke vise dem da de alle skal bruges som julegaver.


Jeg har trykt en lilla påfugl på papir, og en grøn på muleposen.



Kommentarer

  1. Må I få den bedste dag, sådan en glad og stemningsfuld dag. Glæder mig så meget til at se smukke Stine :)
    Hvor skønt med dine smukke hjemmegjorte gaver!
    Smil

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan fortælle dig Pia at Stine var den smukkeste brud jeg nogensinde havde set! Hun var bare lykkelig hele dagen, og så fik hun mig til at tude til et bryllup for første gang!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg