Bag(h)jul

Vi havde den mest fantastiske juleaften. Dejlig mad, skønne gaver og fantastiske unger! Hvad mere kan en mor ønske sig? Vi hygger med alt det nye legetøj, palymobil, modellervoks, danser til ny musik på det nye anlæg og slapper MAX af! Om et par timer skal vi afsted til julefrokost, og så en i morgen, og så slut prut finale for i år.
Vi er lidt juleslatne og jeg føler jeg kører på baghjul, men det er vel også ok. Om ikke længe rammer vi 2013 og det bliver et år med store omvæltninger, så resten af 2012 går med at lade op og kun gøre hvad vi har lyst til!
Jeg håber i alle sammen havde en skøn aften, glæder mig til at vandre rundt i blogland og nyde stemninger og fortællinger!
Juhuuu jeg har fået Tom Dixon Ecth, et ønske jeg har haft lææænge! Jeg elsker den lige så højt som jeg havde forventet! Den er virkelig smuk!

Kommentarer

  1. Åh misundelse!!! Den er godt nok bare så fin

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så smuk og jeg glæder mig over at tænde lys i den hver aften :) Der skal jo være noget godt ved at det er mørkt 2/3 dele af døgnet!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg