Aller sidste gang....

og så skal jeg nok stoppe. Men jeg er bare så glad for min lille svirre. Det er virkelig sjovt at trykke i flere farver, det kræver helt nye hjerneceller, og det er jo ikke så ringe endda her i barselslummeren.
Jeg skal se min moster idag, og hun skal da have en julegave, ikke mindst fordi hun er en lidelsesfælle hvad angår fascinationen af serigrafiens muligheder.
Men nu skal i altså heller ikke belæmres med min flyvende ven mere, ikke før 2013 i hvert tilfælde.
Grålilla m guldvinger

Lys olivengrøn m guldvinger

Kommentarer

  1. Den er også godt ud, så kan godt forstå, at du gerne vil dele :)

    SvarSlet
  2. virkelig fin! Jeg har sendt en pakke til dig i dag. Håber, den når frem inden jul. Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette! Glæder mig til posten kommer forbi idag!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg