Vores helt egen måne!

Jeg har fået den første julegave! Min mand har også. For vi har givet hinanden en måne. Og det er ikke en hvilken som helst måne. Det er den smukkeste måne, en måne man kan rejse til (i fantasien), en måne man kan blive væk i. Den måne jeg snakker om er en fra det fantastiske univers Anne Nowak har skabt med et væld af måner og planeter. Jeg fik en lille måne på A4 til min fødselsdag og siden har vi været forelskede i Annes univers. Igår var så dagen hvor vi investerede i vores fælles måne.
Dette er vores måne:

Kommentarer

  1. Den er bare så fin! Hvor er I heldige :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er I søde :)
    Og hvor er det en kærlig gave at give hinanden!
    Smil herfra

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er den fin og sikken sød tanke bag:)

    SvarSlet
  4. SÅ smuk en gave, og så fint at i har fået jeres egen fælles måne :-)

    SvarSlet
  5. Åh jeg har luret på de måner længe. De er så fantastiske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi føler os også meget heldige!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg