mandag den 26. november 2012

Time flies when you're having fun

I morgen er det et år siden jeg var afsted hos Anne for første gang. Og lige nu for et år siden gik jeg rundt om mig selv, havde sommerfugle i maven, store forventninger, og angst for at falde helt ved siden af. Det viste sig jo så at være en af de vigtigste oplevelser i mit voksenliv. En oplevelse at at kunne hoppe og ikke behøve at falde. En oplevelse at at kunne mere end lige det åbentlyse. En oplevelse af at finde hjem.
Her til aften fandt jeg et billede på Sabines blog. Det er billedet som blev taget da jeg for første gang løfter rammen og ser hvad der dukker frem. Magisk! Det mest fantastiske er at jeg faktisk ser næsten sådan ud stadig når jeg løfter rammen og nu er jeg altså over 500 tryk længere i mit liv.

Billedet er lånt hos Sisterbrandt T-shirt og poser er Sabines værk fra den første gang.
 Krølle Bølle symbolisere Frk Anne Nowak

9 kommentarer:

  1. Tillykke med dit 1 års jubilæum! :D
    Ih jeg vil så gerne eje en af dine muleposer, jeg skal bare bestemme mig for hvilket tryk! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. De er også bare SÅ lækre de muleposer. Blev selv meget glad da jeg åbnede kassen.

      Slet
  2. Det er virkelig rigtig som du stadig har næsten samme ansigtsudtryk, det er så dejligt at mærke hvor glad du er for din dejlige passion

    SvarSlet
    Svar
    1. ;o) Lidt fjoget med glad! Hver gang!!

      Slet
  3. Det er fantastisk når man finder sin passion :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg som troede det var forbeholdt de få ;)

      Slet
  4. · { det var sådan en skøn dag, jeg tænker tit på den ... knus! .. og fint nyt banner og look på bloggen, I like } ·

    SvarSlet
  5. · { det var sådan en skøn dag, jeg tænker tit på den ... knus! .. og fint nyt banner og look på bloggen, I like } ·

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja det var den bedste dag! Der var så fed stemning om bordet, og dejligt at opleve noget nyt med så skønne kvinder!

      Slet