Så er jeg igang







Kommentarer

  1. Jeg gad SÅ godt have haft mulighed for at komme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gad så godt du havde mulighed for at komme :) Du bliver jo bare nødt til at flytte til Kbh ;)

      Slet
    2. Haha ja det er rigtigt :-)
      Satser på at vi kan nå at ses til jul hvis du har tid :-)
      Har en uge på øen med drengene :-)

      Slet
  2. Øj det er en stor bod du har fået dig, kan da godt forstå du har haft travlt! Håber det bliver en rigtig god dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en rigtig fin dag og en god oplevelse!

      Slet
  3. SÅ spændende, håber du får en skøn dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sjovt, en god ilddåb, og nu er jeg træt!

      Slet
  4. Dejligt at se dine skønne print rigtigt..
    Er så glade for dem jeg købte og især til at modtage det sidste print..
    Fortsat godt marked.
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hyggeligt du kom forbi, og dejligt at se Celina live, hun er godt nok en køn lille en :)

      Slet
  5. Det var bare sådan nogle fine ting du havde med. Glæder mig til at få trykket, men det haster altså bestemt ikke. Overvejer også stadig din mulepose. For pokker den er lækker. Vil du måske sige til inden du sender tryk, så tænker jeg lige lidt videre på muleposen, hvis det er ok??

    Mvh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hyggeligt at hilse på dig, og godt jeg selv har en lille fis i maven for blev da helt skruk af at se din lille fyr hænge der på dig og sove så skønt! Jeg trykker dit tryk i morgen. Men hvis du bestiller en mulepose senere skal jeg nok huske at du får den til markedspris :)

      Slet
  6. Fin bod du havde der :-) jeg glæder mig til at du sender min tryk mod Hillerød - nu skal jeg bare finde rammerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! jeg trykker dem imorgen og hvis maven tillader det kommer jeg på posthuset mandag :)

      Slet
  7. Jeg var også imponeret over hvor meget du havde nået at fremstille - sikke et udvalg! Jeg håber at du "slap af" med en masse - men egentlig også at du måske har så meget i overskud at du kan holde et lille juleudsalg. Frøen til farmor er kommet i ramme og ligger klar til at blive pakket ind og Olivias Ballerina har indtaget sin plads på hylden på hendes værelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre :) Og der er rigeligt tilbage, så nu skal jeg have flikket et lille julesalg sammen :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg