Julen nærmer sig

Jeg er blevet opfordret til at holde et lille juleudsalg med rester fra min markedsdebut i går. Og det vil jeg jo vildt gerne. Det hele er nu sat i orden og kategoriseret så det skulle være til at finde ud af. Hvis ikke så send en mail og jeg skal være behjælpelig.



NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED
Jeg har fået de lækreste Økologiske muleposer hjem i Sort og Råhvid. De er i kraftig kanvas med bund og sider så der kan være en masse i. Desuden har de lange håndtag så de sagtens kan hænge over skulderen!
Alle tryk og farver kan lade sig gøre på de hvide, og alle tryk og de fleste farver kan lade sig gøre på de sorte. Men især Guld, Hvid, Turkis, Grå og Grøn ser drøn godt ud på den sorte. 
Poserne koster 175 kr + 40 kr i porto. 


Jeg vil gøre opmærksom på at de sidste julebestillinger skal være på min mail lørdag den 8. december så jeg er sikker på at jeg kan nå at trykke og sende afsted i god tid.

Kommentarer

Populære indlæg