Jeg gør det!! Og jeg håber at I vil bakke op om det!

Jeg er beæret. Jeg er blevet kontaktet af Steiner skolen i Kbh, med forespørgsel om jeg kunne tænke mig en bod på årets julebazar lørdag den 24. november. Jeg har tænkt, vendt og drejet. Overvejet lillebrorproblemer og alt hvad der ellers kunne komme i vejen. Og jeg har besluttet mig, jeg tager på mit første marked.
Jeg håber at i vil komme forbi, både for at besøge mig, flere medbloggere og for at opleve den fantastiske stemning der er til en julebazar på en Steinerskole.
For mange år siden gik jeg selv på Steinerskole, og hvis der var noget man så frem til så var det årets julebazar. En begivenhed som alle var deltagende i og bidragende til. Når man havde været afsted til julebazar så kunne julen godt begynde!
Jeg vil selvfølgelig medbringe en masse af mine tryk og så håber jeg på at noget af det nye jeg går og arbejder på bliver færdig.
Jeg håber på stor opbakning både til mig, men også til det fantastiske arrangement som skolen har stablet på benene!

Kommentarer

  1. hvor er det fantastisk at du sådan bliver "headhuntet" øv bøv jeg ikke kan komme. Kan du ikke lige sørge for også at blive headhuntet til et julemarked herovre :-)

    SvarSlet
  2. Sådan! Selvfølgelig skal DU være med ;-) Men pas nu også godt på lillebror ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er i søde begge to! Det er godt nok med en del sommerfugle i maven at jeg har sagt ja :) Men nu glæder jeg mig!

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt for dig. Mine søskende går selv på Steinerskolen i Vejle, og jeg har selv gået der i 8 og 9. klasse. Det var bare 2 fantastiske år, som jeg aldrig vil glemme.

    SvarSlet
  5. Sikke et arrangement - og så fint, også nu du selv har steiner-baggrund.

    Jeg hepper på dig - og så holder jeg med Mette, pas rigtig godt på dig selv og lillebror :-)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Du kan tro jeg passer på ham, og på mig selv, men kan mærke at jeg skal ud af mit rapunzeltårn og udfordres lidt igen.

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg