I morgen

går det løs! Jeg glæder mig, har kriller i maven og har død travlt med at få de sidste tryk færdige. Jeg laver lister, XXX'er af, streger ud og pakker i kasser. Håber på at se en masse søde mennesker, og glæder mig til at se reaktionerne på mine ting. Normalt er det jo noget jeg ser bag et brugernavn og en skærm.
Og så glæder jeg mig til at få ansigt på nogen af de fantastisk dygtige bloggere som jeg har fulgt i over et år, det bliver sjovt!
Kom forbi, jeg er sikker på at der er noget for en hver smag!

Kommentarer

  1. Hvor blir det spændende, kan god forstå du glæder dig!! Jeg er desværre ikke i Kbh. i denne weekend, men håber du får taget lidt billeder af den gode stemning og dine lækre ting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro at der kommer stemningsindlæg fra weekenden :) Glæder mig til at komme med update!

      Slet
  2. Vi håber at komme forbi, skal KLART også lige lure hvad du har med :)
    Glæder mig...

    Kh

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg