Fredagssysler

Det er hyggeligt når tiden er der til at sætte sig om bordet og dimse, klistre og klippe. Jeg skal bruge et fødselsdagskort i den kommende weekend, så det var jo oplagt at der blev produceret sådan et. Jeg er ganske tilfreds.
Idag har jeg købt bunker af papir til tryk til julemarkedet den 24. november. Jeg fik købt trøjer jeg skal trykke på til julegaveindsamlingen hos Mette og så er der bestilt visitkort og klistermærker. Skønt når der kan sættes flueben ved en masse to do punkter. Nu kan maven heller ikke mere og kræver ro resten af dagen.

Kommentarer

  1. Jøsses kan du bare sådan lige trylle sådan et kort frem??? Sejt! Ser super godt ud :)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Hi hi ja nogen dage kommer det bare over en. Det var skønt at få gang i maskingtapen igen!

      Slet
  2. så fint! Glæder mig til at se trøjerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har købt 4, 2 i str 4-6 og 2 i str 6-8.

      Slet
  3. Øj hvor er det bare fint
    Sådan nogle vil jeg også kreere!! Tak for inspiration!!

    SvarSlet
  4. Super flot kort - den siger da virkelig tillykke med gaver og det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør det ikke, det blev rigtig festeligt og var rigtig sjovt at lave!

      Slet
  5. Kan man få en lille how to ? Super lækkert kort :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg