Det er lidt sjovt!

Jeg ved godt at her er meget stille men min krop arbejder ikke særlig godt sammen med det der graviditets noget. Håber dog der er nogen der hænger på og jeg lover at når overskud og krop igen er i top bliver bloggen det også :)
Her til morgen sad vi og læste i en bog som mindste musen fik til sin dåb i 2008. Det var så åbenbart ikke en af de bøger vi har bladret mest i for midt inde i bogen ligger der en sang til Johan. Johan blev døbt før min mindste overhovedet blev født, og han fik sikkert for mange af samme bog. Det er nu ret hyggeligt at finde en 4 år gammel sang til Johan fra Morfar, hvem de så end er :)

Kommentarer

  1. Sikke skægt at finde sangen gemt der i bogen.

    Meget fin sang forøvrigt. hi hi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt, og tankerne om hvem de er, havde de en god fest og er han blevet en lige så skøn unge som min 4 årige ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg