Den helt naturlige stil

Sidste år kom julen bag på mig i en voldsom grad og "adventskransen" blev lavet i sidste øjeblik. Der var ikke skyggen af grøn og natur men den var da fin bevares. I år har jeg så valgt at gå i den helt anden grøft. Adventsdekoration/krans møder skovbund. Og så er den jo lavet 5 dage før deadline!

Jeg kommer altid til at tænke på min søde far når jeg sidder med ler og lys. Da han var en ganske lille knejt besluttede han sig for at gøre lidt forretning. Så han producerede et antal lerklumper med lys og gran, iførte sig sin fars gummistøvler og traskede rundt til damerne i rækkehuskvarteret i Charlottenlund og solgte "Juledepressioner". Der blev endda skrevet en lille notits om ham i lokalsprøjten.

Kommentarer

  1. Synes den er helt fantastisk. Dejlig enkelt og med lidt alligevel. Lige sådan en, jeg ville ønske, jeg var kommet på og havde selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, jeg er også ganske tilfreds, den har en god stemning uden at være prangende :)

      Slet
  2. Ej hvor er den fed, genial form at bruge!
    Den slår altså den fra sidste år med mange længder (uden et ondt ord om den fra sidste år;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja, vil indrømme at jeg godt kan se det betaler sig at være i lidt god tid og forberede sig!

      Slet
  3. Ha ha ha hvor kan jeg lige se din far som lille forretningsmand der sælger sine JULEDEPRESSIONER:-)) og osse dem som købte dem! Han er sgu genial din kære far men mest rigtig sød!

    SvarSlet
  4. den er altså rigtig fin, jeg har stadig ikke fået lavet én og overvejer kraftigt om jeg skal prøve i morgen... men jeg har bare så svært at bestemme mig til hvad det skal være... var der nogen der sagde vægt som stjernetegn... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal bare nå det inden søndag :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg