Benene op

Så er jeg hjemme efter min ilddåb på marked. Det var en rigtig fin oplevelse og jeg er så træt at jeg lige nu sidder med benene oppe og venter på at klokken viser et tidspunkt hvor jeg kan tillade mig at gå i brædderne.
Jeg fik hverken set på andre boder eller hilst på de andre kreabloggere der alle var blevet placeret på en helt anden etage end mig. Der var dog rigtig mange andre skønne bloggere forbi og sige hej, det var hyggeligt og sjovt at se ansigterne bag min daglige dosis blog!
Jeg havde over 150 tryk med og har en god portion med tilbage så inden længe bliver der skudt et lille juleudsalg igang med "rester" fra min dag.

Kommentarer

  1. Arg...var derude men nåede kun forbi de andre bloggere. Ville da også godt lige ha hilst på dig, desværre løb tiden fra os og jeg havde ikke nok kontanter med:-(

    SvarSlet
  2. Jeg var forbi dine lækre tryk, men der var mange om din bod og jeg kunne ikke helt vælge;) Så jeg vil se frem til et lille juleudsalg, mens jeg kan se hvad der klæder min vægge bedst:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg