Så er der kardus Christa

Christa har længe efterspurgt grå kardus. Idag tog jeg et lille smut ind til min papir pusher og kom hjem med ikke mindre end 1000 ark kardus og 200 ark hvidt i forskellige tykkelser, så nu skal jeg afprøve og lege.
Jeg har for sjov lavet tre forskellige tryk. Et i neon koral, et i neon orange og et i neon pink. Det er svært at fange neon farver med kamera og det er svært at forklare forskellen på neon koral og orange men håber at det er til at se forskellen her.

Koral


Orange

Pink




Kommentarer

  1. Det ser skønt ud...glæder mig!!! Hvis du er hjemme tirsdag eller onsdag eftermiddag, kommer jeg gerne og lurer nærmere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christa, jeg er hjemme begge eftermiddage, onsdag dog først efter 16.00. Tirsdag er jeg hjemme hele dagen.

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg