Morgentrykkeri

Jeg har her til morgen fået klaret de sidste bestillinger inden jeg daffer på en uges efterårsferie. Et af de tryk jeg havde glædet mig rigtig meget til at lave var en guld påfugl. Jeg har endnu ikke lavet bestillinger i guld og min guldbinder er helt ny. Så det var med kriller i maven at raklen blev trukket. Men den blev flot er du vimmer!!
Jeg går på efterårsferie nu. Der kan dog stadig bestilles tryk, jeg får dog først mulighed for at trykke og sende dem om en uge.




Ikke alt der glimter er guld! Men det er sgu flot!

Kommentarer

  1. Gad virkelig godt se den på sort papir.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det stod jeg også og tænkte på mens jeg trykte den, så tror at det må blive til et forsøg. Jeg skal til byen efter papir, forhåbentlig idag hvis maven tillader det, og så vil jeg kigge efter sort papir :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg