Mig, kun mig, og så min moar

Idag er jeg taget til Nordsjælland for at besøge min mor. Helt alene, bare mig, uden børn, uden mand, uden noget formål andet end at hygge med min mor fordi vi kan. Kan ikke huske om jeg har haft sådan en tur siden jeg var uden unger for over 6 år siden.
Vi har været oppe og se mine forældres nye hus som er blevet sat tip top i stand. Hold nu op hvor er det blevet lækkert, og hvor glæder jeg mig til at opleve de forskellige årstider, traditioner, fødselsdage, og mine unger være hos deres mormor og morfar i det nye hus. Gad vide hvad det kommer til at byde på af nye påfund.
På vej hjem fra det nye hus smuttede vi forbi en lille strikkebutik i Helsingør hvor jeg fik købt garn til årets strikke projekt, når jeg nu skal sidde stille kan jeg jo lige så godt sidde stille og strikke.
Hjemme fik jeg taget lidt efterårstemning omkring det gamle hus. Det har været mit og min families hjem i 18 år, og man må sige det har tjent os godt! Det har været den perfekte ramme om en god barndom, og senere et skønt sted at komme hjem til.




Kommentarer

Populære indlæg