Julegaver til indlagte børn

Sidste år samlede Mette så mange julegaver ind til børnene på Odense Universitetshospital at hun måtte videre til Skejby for at få delt alle gaverne ud. Sidste år var jeg ganske grøn i blogland og havde ikke noget at byde ind med. I år skal det være anderledes, jeg skal bare lige finde ud af hvad jeg kan lave med mine tryk som vil gøre børn glade.
Jeg håber på og opfordre til at så mange som muligt har lyst til at bidrage. I kan læse meget mere om indsamlingen lige her.

Kommentarer

  1. Tak for indlægget! Og fordi du er med :-) Jeg håber rigtig mange gør det samme. Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Du skal da lave en t-shirt med tryk på......
    Og tak fordi du mindede om det

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Ja har også tænkt at T-shirts var en mulighed, og så ville der måske også være noget til de store drenge :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg